Tre tips til webshopejere

Når du har en webshop er du altid på udkig efter måder at gøre din arbejdsgang mere effektiv på. Jo mindre tid, der går med praktiske ting, jo mere tid kan du bruge på at udvikle din forretning og dermed tjene flere penge. Men de praktiske ting skal jo gøres. Vi har derfor samlet tre gode råd, der kan være med til at gøre din hverdag med at sende varer af sted langt nemmere, så du får mere tid til alt det andet.

1. Få et stempel med din returadresse på

Når du skal sende varer til dine kunder, er det vigtigt, at du sætter en returadresse på. På den måde kan pakken altid komme tilbage til dig, hvis kunden har skrevet en forkert adresse, er flyttet, eller der sker andre komplikationer, der gør, at din pakke ikke når frem.

Men det tager tid, hvis du skal sidde og skrive din adresse i hånden på hver pakke. Det kan derfor være en god ide, at du investerer i et stempel med returadressen på. På den måde skal du bare skrive kundens adresse eller printe en label. Så kan du stemple din egen adresse på med et stempel. Du kan blandt andet find stempler på www.nydanstempler.dk.

2. Find en god leverandør af kasser

Det har i dag stor betydning for, hvor meget det koster at sende, hvor store kasser du har. Hvis det er muligt, kan det være en fordel for både dig og dine kunder, at du vælger en kasse, der kan gå ind i deres postkasse. Det kan for eksempel være ved at vælge aflange pakker.

Det er vigtigt, at du finder en leverandør af kasser og indpakning, der har et stort udvalg. Det gør, at du kan finde frem til de modeller, som du synes, passer bedst til dit behov. Samtidig gør det også, at du altid kan bestille nye kasser hjem og hurtigt få dem leveret, hvis du er ved at løbe tør.

3. God emballage gør, at dine varer når sikkert frem

Udover nogle gode kasser er det også vigtigt, at du finder det rigtige emballage til dine varer. Hvis du har skrøbelige varer, er det vigtigt at pakke det ind i bobleplast eller lignende, så det ikke går i stykker under transporten. Det er meget ærgerligt, at du er nødt til at tage en vare retur, fordi der er blevet smidt for meget rundt med den under fragten. Der kan derfor være både mange penge at spare i varer der ikke går i stykker. Men også de ekstra administrationstimer der er forbundet med at udbedre fejlen og sikre en god og tilstrækkelig kundeservice.

About admin

Check Also

Få flere penge mellem hænderne med investering og uddannelse

Der er flere måder til at få flere penge mellem hænderne. De mest normale er, …

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *