Muligheder for offline branding med disse genstande

Når du har en virksomhed, er der en række metoder til at brande dig offline. Offline branding er mindst ligeså vigtigt som online branding, fordi du henvender dig til målgrupper, der måske ikke havde fundet din virksomhed online. Når du brander dig selv offline, skal du vælge den rigtige metode til at sprede budskabet om netop dit firma og dit brand. Derfor er det vigtigt, at du vælger de rigtige produkter og overvejer om du vil ramme et bredt udvalg af forbrugere, give brandede gaver til dine medarbejdere, eller om du vil imponere forretningspartnere. Når du har besluttet, hvem målgruppen for de genstande du benytter i forbindelse med offline branding er, kan du vælge de rigtige produkter, kvalitet og pris. Hvis du vil henvende dig til et bredt segment af kunder er det en kvantitativ strategi du skal fokusere på, imens du skal vælge dyrere og mere eksklusive produkter til at imponere nuværende og potentielle samarbejdspartnere.

Kuglepenne med logo

Kuglepenne med logo er en sikker brandingstrategi, fordi alle bruger kuglepenne, og de kommer ud i verden. Du kan vælge mellem et hav af forskellige modeller i forskellige prisklasser. Du skal overveje, hvem målgruppen for din virksomhed er – hvem målgruppen for din offline brandingstrategi er. Skal det være en standard kuglepen, som står på kontoret, hvor alle medarbejdere kan benytte dem frit og tage dem med hjem eller give til venner, kan det anbefales, at du går efter mærker som eksempelvis BiC, der laver kvalitetskuglepenne til lave priser. I den anden ende af skalaen kan du give dine kunder en eksklusiv gave i form af en pennesæt eller eksklusive kuglepenne fra franske Balman. Blandt klassikerne finder vi Parker og Pilot, og hvis du vil prøve noget, der varer for altid, er det en kuglepen med livstidsgaranti fra Quill. Mærker som BiC kan også anbefales, hvis du vil ramme en bred og udefineret kundegruppe, fordi de kan masseproduceres til få penge og stå fremme på kontoret og blive distribueret til eksempelvis studiestartsmesser eller lignende arrangementer, hvor du ved, at mange er interesserede i at få en gratis kuglepen.

Fordele ved kuglepenne

Kuglepenne adskiller sig fra andre metoder til offline branding, fordi det er genstande, som vi alle bruger i hverdagen. Om det er familiefaderen, der laver en indkøbsliste, direktøren der skal lave en underskrift, sekretæren der skal lave et notat eller den studerende som tager noter under forelæsningen, bruger alle mennesker kuglepenne i deres hverdag. Derfor er du sikret, at viden om din virksomhed kommer ud i verden, og at dit produkt bliver synligt, når du vælger at bruge kuglepenne med logo. Inden du går i gang, skal du dog huske, at vælge om du ønsker massedistribution eller målrettet markedsføring, og hvilket materiale skriveredskaberne skal være lavet af. Sidst men ikke mindst skal du sikre dig, at dit logo tager sig godt ud ved at benytte den rigtige farvesammensætning. Hold øje med trends indenfor farver og materialer og ansæt professionelle grafikere eller designere til at hjælpe dig med at få de perfekte genstande til offline branding af din virksomhed.

 

 

About admin

Check Also

Lær at styre et regnskab i en webshop

Hvis du har en webshop, kan det være, at du en gang om måneden sidder …

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *