Fr//s Co. er din onlineshop, 24 timer i døgnet, alle årets 365 dage

Siden 2013 har Friis Co. gennemgået en omfattende re-lancering af eget brand. Og nu er tiden altså også kommet til webshoppen. Den har nemlig skiftet navn. Du kan nu finde den som friis247365.dk. Hvorfor? Så du nemt kan shoppe online, 24 timer i døgnet, alle årets 365 dage.

Tilbage til rødderne

Tilbage i 1997 blev Friis og Company stiftet. Siden er det gået stærkt, og accessory-mærket fik hurtigt international succes i blandt andet Kina. I sin spæde start var visionen, som den stadig er, at skabe moderigtige accessories, til den fashionable kvinde. Hvem husker ikke de ikoniske danske tasker med kronespændet, som modtog massiv succes i 00’erne?

Hvis du kigger på deres hjemmeside, vil du falde over deres velovervejede mission statement:

“Eclectic Design For All Occasions – Everyday – All Year Long..”

Friis Co. har været, og stadig er, et firma, som værner om sine kunder, og ønsker at give dem, hvad de efterspørger og hvad tidens tendenser dikterer. En mission, som også i høj grad anvendes på deres hjemmeside:

“[..]always unite current trends with creative authenticity, craftsmanship and multi occasion purpose.”

Efter lancering af Friis gruppens unisex streetwear brand Oill, har Friis Co. udmærket sig endnu mere på det danske og internationale marked. Nogle træge år igennem finanskrisen gjorde det svært for Friis Co., og hele organisationen trængte til en gennemgående transformation. Dette har undermærket Oill blandt andet hjulpet til. Oill er strømlinet streetwear, som egner sig til både mænd og kvinder, med respekt for lækre kvaliteter og tendenser indenfor streetwear.

Spæde skridt mod transformationen

Tilbage i 2009 hvor bloggermediet for alvor trådte i kraft på den danske modescene, var Friis Co. én af de første store spillere, som allierede sig med de kommercielle bloggere. Samarbejdet havde den primære opgave at skulle transformere Friis Co. fra at være taskemærket med krone-symbolet, til at være med på pulsen og altid være med på tidens tendenser. Det har bloggerne i høj grad hjulpet til. I starten var det designsamarbejder med blandt andre bloggernetværket anywho.dk, og bloggerevents i deres københavnerbaserede konceptstore.

I løbet af 2014 har flere bloggere proklameret på deres sociale medier, at de har deltaget i fotoshoots for accessory-giganten, og det vidner altså om, at bloggerne stadig i høj grad har betydning for Friis Co. og deres stærke brand.

friis 2

Skærer de unødvendige dele fra
Strategien hos Friis Co. er klar. De unødvendige indtjeningskilder er skåret fra, og der skal for fremtiden altså kun fokuseres i udvikling og salg af sko, støvler og tasker. Og disse skal udføres i højkvaliteter som du ser i deres taske- og skoudvalg.

Den fremtidige strategi for Friis Co. er klar. Der skal endnu mere fokus på at strømline kollektionerne hos både Friis Co., samt Oill, og CEO for begge brands, Simon Lajlev Larsen har udtalt følgende:

Vores designere skal fremadrettet skinne igennem kollektionerne for at skabe et mere autentisk og relevant produkt”

Hvad der i fremtiden kommer til at bringe Friis Co. samt Oill af spændende udfordringer i modeverden, er stadig usikkert. Men én ting er sikkert: De skal fremad!

Shop dine favoritter fra Friis Co., og lad dig forelske i nye favoritter, på deres flotte onlineshop friis247365.dk

About admin

Check Also

Hårprodukter online er ikke kun for de store: Mindre webshop har succes

Find de små webshops for en bedre shoppeoplevelse De fleste mennesker er vanedyr, når det …

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *